niedziela, 18 czerwca 2017

Microsoft wprowadza Office do Sklepu Windows

Od dziś pakiet Microsoft Office dostępny jest w Sklepie Windows. Gigant z Redmond umieścił tam te programy głównie ze względu na użytkowników urządzeń z Windows 10 S, które również właśnie debiutują na rynku. Office dostępny w Sklepie Windows można wygodnie pobrać, ale ta wersja pakietu stawia pewne ograniczenia.
Microsoft Office, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, dziś trafia do Sklepu Windows. W ten sposób w wygodny sposób można pobrać aplikacje Word, Excel i PowerPoint oraz Outlook, Access i Publisher. Wyjątkiem jest OneNote, bo w tym przypadku nie jest to ta sama aplikacja desktopowa.
Microsoft wprowadził Office do Sklepu Windows głównie z myślą o systemie Windows 10 S, który normalnie nie pozwala instalować aplikacji desktopowych, a tylko te ze sklepu. Pierwsze urządzenia z Windows 10 S właśnie debiutują na rynku i firma musi jakoś zapewnić dostęp klientom do własnego pakietu.
Niestety, to rozwiązanie ma także pewne ograniczenia. Microsoft Office instalowany z poziomu Sklepu Windows to zawsze programy 32-bitowe. Te w wersji 64-bitowej nie są w ten sposób dostępne. Poza tym aplikacje ze sklepu nie zapewniają zgodności z dodatkami COM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz