środa, 22 czerwca 2016

Huawei zaraz po Samsungu. Ma 22% polskiego rynku smartfonów

Huawei Polska pochwaliło się dziś, że w maju osiągnęło 22% udział na rodzimym rynku smartfonów. Liderem pozostaje Samsung, ale Chińczycy cały czas się umacniają. W ostatnim czasieudział Huawei w kraju wzrósł aż o 833%, gdzie średnia światowa to 64%.
Huawei znacząco umocniło się w Polsce głównie za sprawą świetnych i przystępnych cenowo modeli P9 oraz P9 Lite. Pierwszy z nich to flagowiec, który względem P8 sprzedał się o 400% lepiej. Natomiast Huawei P9 Lite cieszy się dużym zainteresowaniem przede wszystkim u operatorów sieci komórkowych. Podobnie zresztą, jak jego poprzednik - P8 Lite.
Warto dodać, że Huawei drugi raz z rzędu otrzymało od Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO) pierwsze miejsce wśród firm, które złożyły najwięcej wniosków patentowych. W 2015 r. Huawei zgłosiło 3898 patentów. Dla porównania, w 2014 r. było to 450 wniosków mniej.
Huawei zajmuje obecnie trzecie miejsce w światowym rankingu producentów - mówi Derek Yu, dyrektor zarządzający CBG Huawei Polska. - Bardzo intensywnie pracujemy nad innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Inwestujemy w badania i rozwój naszych produktów, dzięki czemu teraz widzimy efekty naszych wysiłków. Konsumenci doceniają wysokiej jakości urządzenia, dlatego sprzedaż smartfonów Huawei ciągle rośnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz